گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد

  • کد خبر: ۱۰۹۶۸۲
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد
چهار طرح کتاب‌خوانی با هدف ارتقای سطح سواد عمومی جامعه و همچنین افزایش سطح آگاهی‌های عمومی عصرشنبه در فرهنگسرای انتظار شهر مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کانون و موسسه فرهنگی هنري شهید ابراهیم روحی در این خصوص گفت: پوستر باشگاه کتاب‌خوانان مشهدی، رونمایی از پوستر طرح کتابخوانی ساده مثل روح‌الله به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، طرح کتابخوانی به وقت هشت پیرامون ایام دهه کرامت و رونمایی از پوستر طرح چهره به چهره و چکامه از جمله طرحهای رونمایی شده است.

علی اکبر روحی گل ختمی با اشاره به پوستر باشگاه کتاب خوانان مشهدی افزود: در این چهارچوب به صورت ماهانه با برگزاری مسابقه کتابخوانی سعی در رشد سرانه مطالعه استان خراسان رضوی می‌شود و شرکت‌کنندگان در بستر سامانه مرکز مجازی مطالعات کتابخوانی به آدرس www.ketab.ir حضور یافته و در برنامه‌های در حال برگزاری مشارکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ارتحال امام راحل (ره) امروز از پوستر ساده طرح کتابخوانی " مثل روح‌الله" رونمایی شد.

گل ختمی بیان کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی به وقت هشت عنوان طرح دیگری است که به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه کرامت و با معرفی کتاب برمدار آفتاب صورت می‌گیرد تا مخاطبان با سبک زندگی آن امام همام بیشتر آشنا شوند.

این فعال فرهنگی همچنین از رونمایی پوستر طرح چهره به چهره و چکامه نیز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح حلقه‌های تربیتی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای رفتارهای اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده است. این طرح در مناطق کمتر برخوردار استان اجرا می‌شود و سعی شده تا حلقه تربیتی نوجوانان بر اساس کتاب "دعوت و امید" با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شود.

چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد

چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد

چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد

چهار طرح کتابخوانی در فرهنگسرای انتظار مشهد رونمایی شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->